Give Me 1 USD - Why?


I am a Vietnamese. Lives and was born in Da Nang city. My name is Tu (Full name: Nguyen Si Hoang Tu - Nickname: Tu Nguyen)

I created this project for a personal purpose that I have cherished since childhood.

Why Give Me 1 USD?

With this project, I will be willing to support or help anyone, with anything within my ability and knowledge without asking for anything. When I help someone get results and make that person satisfied with the results I bring. I just need to get 1 USD back if possible through my Paypal account. Therefore, I don't ask anyone for money. I really don't want that. The money I earn in this project will go back to helping the poor or people in difficult circumstances in Vietnam.

The project will last 5 years and start in October 2023.

You all around the world can ask me to do anything. I will list the professions that I can support and help people, whether people support me with 1 USD or not.

Support will be through 2 portals:

PAYPAL: paypal.me/@giveme1usd

PAYPAL: paypal.me/@vdadesign

For any support requests, please Email me: giveme1usd@gmail.com

I will respond to you as soon as possible.


JOIN THE PROJECT WITH ME TO BRING A BETTER AND BETTER SOCIETY.


Tôi là một người Việt Nam. Sống và sinh ra tại thành phố Đà Nẵng. Tên tôi là Tú (Tên đầy đủ: Nguyễn Sĩ Hoàng Tú - Nickname: Tú Nguyễn)

Tôi lập ra dự án này nhằm mục đích cá nhân đã ấp ủ từ nhỏ.

Tại sao lại là Give Me 1 USD?

Với dự án này, tôi sẽ sẵn sàng hỗ trợ hay giúp đỡ bất kỳ ai, bất kỳ việc gì trong khả năng, kiến thức mà tôi có mà không đòi hỏi gì. Khi tôi hỗ trợ ai đó có kết quả và khiến người đó hài lòng về kết quả tôi đem lại. Tôi chỉ cần nhận lại 1 USD nếu có thể thông qua tài khoản Paypal của tôi. Vì thế, tôi không xin tiền của ai cả. Tôi thật sự không muốn vậy. Số tiền tôi kiếm được trong dự án này sẽ lại đi giúp đỡ nhưng người nghèo hoặc những người có hoàn cảnh khó khăn tại Việt Nam.

Dự án sẽ kéo dài 5 năm và bắt đầu từ tháng 10 năm 2023.

Các bạn trên khắp thế giới có thể yêu cầu tôi làm bất cứ điều gì. Tôi sẽ liệt kê ra các ngành nghề mà tôi có thể hỗ trợ và giúp đỡ mọi người, dù mọi người có hỗ trợ 1 USD cho tôi hay không.

Việc hỗ trợ sẽ qua 2 cổng là:

PAYPAL: paypal.me/@giveme1usd

PAYPAL: paypal.me/vdadesign

Mọi yêu cầu cần hỗ trợ hãy Email cho tôi:

giveme1usd@gmail.com

Tôi sẽ phản hồi lại cho bạn sớm nhất có thể.

HÃY THAM GIA DỰ ÁN CÙNG TÔI ĐỂ ĐEM LẠI 1 XÃ HỘI NGÀY CÀNG TỐT ĐẸP HƠN.








Nhận xét